درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

یک نکته مهم در مورد ابعاد درب ضد سرقت چینی

رایج ترین سایز درب ضد سرقت چینی موجود در بازار ایران درب ضد سرقت به ابعاد ۲۱۰ *۱۰۵ سانتی متر می باشد البته با ابعاد ۲۱۰ *۱۲۰ سانتی متر نیز وجود دارد که این درب ها یک و نیم لنگه می باشد .

 

اما چرا سایز ۲۱۰ *۱۰۵ بیشتر مورد توجه و استقبال قرار گرفته است؟

با توجه به استاندارد ها حداقل ورودی مفید برای یک واحد آپارتمانی ۹۰ سانتی متر می باشد که درب ضد سرقت با ابعاد ذکر شده ورودی مفیدی معادل ۹۱ سانتی متر را دارا می باشد .و مقدار ورودی مفید آن برای ارتفاع ۲۰۰ سانتی متر می باشد.

اما متاسفانه در سالهای اخیر برخی از وارد کنندگان درب های ضد سرقت چینی به منظور اینکه ابعاد درب ضد سرقت منحصر به خود آنها باشد  اقدام به واردات درب هایی با سایز غیر متعارف کردند و دلیل آن نیز این است که معمولا فریم انتظار درب های ضد سرقت چینی چند ماه قبل از نصب درب  در ساختمان کار گذاشته می شود و زمانی که فریم انتظار بر اساس سایز یک درب خاص گذاشته شود به اجبار یا باید همان درب  نصب شود و یا تغییراتی را در فریم ایجاد کرد که  در اکثر موارد مقرون به صرفه نخواهددبود.

به عنوان مثال یکی از این ابعاد ۲۰۵ *۱۰۵ می باشد که  ۵ سانتی متر از ارتفاع کم شده است و در صورتی که تمایل به نصب درب ضد سرقت با ابعاد استاندارد داشته باشید حتما بایستی از ارتفاع ، دیوار را ۵ سانتی متر برش داد.

همچنین دربهایی با ابعاد ۲۱۰ *۱۱۰ سانتی متری به انگیزه بالا بردن ورودی مفید وارد بازا ایران شده اند که در صورت عدم ایجاد تناسب بین سایز درب و ضخامت ورق رویه و همچنین تقویت لولا ها دچار مشکلاتی خواهیم شد که به اختصار در مورد آن در ادامه بحث خواهیم کرد.

مشکل اول: افزایش عرض درب  سطح مقطع لنگه درب را افزایش خواهد داد و در صورتی که ضخامت ورق رویه  نیز افزایش نیابد موج های بیشتری در سطح درب مشاهده خواهد شد همچنین مقاومت آن در برابر ضربه کاهش می یابد.

مشکل دوم: از طرف دیگر مرکز ثقل لنگه درب تغییر خواهد کرد که با توجه به ساختار لولاهای درب ضد سرقت چینی که در مورد آن در نوشتار های قبلی صحبت کردیم مرتبا لنگه درب از ریگلاژ خارج خواهد شد .

و نکته جالب این است که اگربرای برطرف کردن مشکل اول ، ضخامت ورق رویه را افزایش دهیم وزن لنگه درب افزایش خواهد یافت و این امر به مشکل دوم بیشتر دامن خواهد زد.

http://altindoors.ir

درب ضد سرقت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی