درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

مواد متداول در ساخت درب ضد سرقت

در درب ضد سرقت از انواع واقسام مواد می توان استفاده کرد البته معمولا لایه داخلی درب ضد سرقت برای جلوگیری از باز شدن و افزایش استحکام آنها از جنس فولاد است. و فضاهای خالی موجود در درب ضد سرقت توسط ماده ای به نام پشم سنگ پر می شود که این ماده علاوه بر استحکام ، عایق صوت و حرارت نیز است.

علاوه بر فولاد به کار رفته در لایه داخلی درب ضد سرقت ، معمولا لایه خارجی درب ضد سرقت با موادی روکش می شوند. این مواد کاملا متفاوت هستند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

روکش درب ضد سرقت ممکن است از جنس چوب مهندسی شده باشد. منظور از چوب های مهندسی شده،  mdf, hdf,  و pvc است. این مواد دارای ظاهری زیبا هستند و از نظر کیفیت نیز مناسب هستند. در بازار سهم زیادی از درب های ضد سرقت، توسط این مواد روکش شده اند. این نوع درب ها در بازار دارای طرفداران زیادی هستند. درب ضد سرقت دارای چنین روکش هایی می تواند ساخت چین، ترکیه و یا ایران باشد. لازم به ذکر است چنین روکش هایی نسبت به روکش های با جنس فلز، شیشه و چوب طبیعی کمتر است.

درب های مدرن ضد سرقت اخیرا به وسیله شیشه و یا فلز روکش می شوند. این روکش ها ظاهر بسیار زیبایی دارند. معمولا از روکش های شیشه ای برای منازل استفاده می شود. قیمت آنها از روکش های با جنس چوب طبیعی کمتر است.

و در نهایت روکش هایی از جنس چوب طبیعی هستند. جنس این نوع روکش متفاوت است و از چوب درختان مختلف مانند توسکا، ملج، افرا و ... تهیه می شود. طراحی این روکش ها بسیار مختلف است و به اشکال متفاوت ممکن است برش داده شوند. یکی از نقاط ضعف این نوع روکش ها حساسیت انها در برابر رطوبت و حرارت است و نمیتوان از این نوع درب ضد سرقت برای مناطق دارای رطوبت مانند سونا، حمام و... استفاده کرد. با این وجود این نوع روکش از تمام نمونه های موجود گران قیمت تر است.

http://altindoors.ir

درب ضد سرقت


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی