درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

بررسی درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی

همانطور که می دانید درب ضد سرقت در بازار به سه صورت درب ضد سرقت چینی ، ایرانی و ترک وجود دارد. درب ضد سرقت ساخت کشور چین از همه لحاظ تقریبا با دو نوع دیگر درب ضد سرقت متفاوت است. اما درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک در یک رده قرار دارند و به عنوان تنها تفاوت آنها می توان به محل مونتاژ این دو درب ضد سرقت اشاره کرد که یکی در ایران و دیگری در کشور ترکیه مونتاژ می شود. از نظر کیفیت نسبتا این دو درب ضد سرقت در یک رده قرار دارند، از این رو ما آنها را در کنار هم بررسی می کنیم.

در اکثر مواقع عمق چهارچوب درب ضد سرقت ترک به اندازه 17 سانتی متر تولید می شود و ضخامت و عرض داخلی درب ضد سرقت نیز معادل 9 سانتی متر است. البته این ابعاد بسته به نیاز مشتری در درب ضد سرقت متغیر و قابل تغییر است. جنس ورق داخلی که در ساخت و تولید درب ضد سرقت ایرانی و ترک مورد استفاده قرار می گیرد بسته به نیاز از جنس استیل یکپارچه و یا ورق های آهنی است. علاوه بر این جنس پاشنه درب در درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک به منظور جلوگیری از زنگ زدن و پوسیدگی از جنس استیل ضد زنگ است.

لنگه درب ضد سرقت بر روی چهارچوب از طریق چهار عدد لولا نصب می شود و به علاوه این نوع درب ضد سرقت دارای اکتورهایی نظیر چشمی و قفل ضد سرقت نیز است. این فاکتورها به منظور افزایش امنیت و آسایش مشتریان به درب ضد سرقت اعمال شده است. در انواع درب ضد سرقت معمولا دو نوع کلید برای باز کردن قفل وجود دارد که یکی کلید گارگری ودیگری کلید اصلی است. در هنگام خرید درب ضد سرقت ، باید کلیدهای اصلی را از فروشنده دریافت کنید.

لازم به ذکر است که قیمت درب ضد سرقت در انواع ایرانی و ترک نسبت به درب ضد سرقت چینی بیشتر است زیرا معمولا یراق آلات به کار رفته در این نوع درب ضد سرقت دارای کیفیت بالاتری هستند. 

www.altindoors.ir


درب ضد سرقت

نظرات (۱)

  • درب ضد سرقت
  • به نظر من فقط درب ضد سرقت ترکیه ای ارزش خرید داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی