درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش نصب درب ضد سرقت یکی از بیشترین درخواست های کاربران و علاقمندان  این حوزه بوده است که در این مقاله قصد داریم تا طریقه نصب درهای ضد سرقت را آموزش دهیم. قبل از نصب درب ضد سرقت اگر قصد ساختن چارچوب آن را دارید از پروفیل ۴در۱۰ یا ۴در۸ استفاده کنید تا مقاومت خوبی برای نگه داشتن درب و اتصالات را داشته باشد. همچنین ابعاد داخلی چارچوب باید یک سانتی متر از طرفین درب بزرگ تر باشد.

آموزش نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی:

قبل از نصب فریم یا چارچوب درب ضد سرقت حتما ابعاد را با دقت اندازه‌گیری کنید و فراموش نکنید که چهارچوب انتظار را با ضد زنگ عایق کنید تا مانع پوسیدگی و دوام بیشتر درب شوید. حتما اندازه قطر فریم را کنترل کنید تا موجب دویدگی و پیچیدگی چارچوب نشود. پس از آن حتما شاقول و تراز شود. دقت کنید که در مراحل بنایی از حرکت احتمالی آن جلوگیری کنید. چهارچوب انتظار باید طوری نصب شود که سطح بالای پاخور آن با سطح کف نهایی مماس شود و پایین تر و یا بالاتر از آن نباشد. پس از اتمام بتن ریزی و گچ کاری و پایان رنگ کاری می‌­توان اقدام به نصب درب ضد سرقت کرد.

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن:

بهتر است که درب را  قبل از نصب باز کرده و چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته کنید تا از عملکرد صحیح سیستم قفل اطمینان حاصل کنید. سپس درب را از قسمت پشت (قسمتی که باله ندارد) وارد چارچوب نموده و آن را کاملا تراز و شاقول کرده و درب را چند مرتبه باز و بسته کنید و از عملکرد مناسب آن اطمینان حاصل کنید، سپس درب را از محل سوراخ های تعبیه شده در قسمت داخلی چارچوب با چند خال جوش به صورت موقت و بعد از اطمینان مجدد از تراز و شاقول بودن، موقتا نصب کنید. پس از نصب موقت صحت عملکرد درب را کنترل کنید و سپس اقدام به جوش دادن کامل نمایید.

 

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت:

در صورتی که دیوار هایی که می‌خواهید درب را درون آن نصب نمایید از مقاومت کافی و مناسب برای نصب توسط رول بولت برخوردار باشد (مانند دیوار های بتنی، ۳۵ سانتی متری آجری) می توانید از این روش استفاده کنید.  البته در صورت استفاده از سفال تیغه ای می­‌بایست حداقل ۱۵ سانتی‌متر از لبه داخلی فریم را با ملات ماسه سیمان آستر سازی و مقاوم کنید.

برای نصب ابتدا باید از تراز و شاغول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح مطمئن شوید سپس درب را چند مرتبه باز و بسته کرده تا از عملکرد صحیح قفل و لولا اطمینان حاصل کنید. پس از تراز کردن ضلع های مختلف چارچوب، آن را در محل خود تا انتهای عملیات بصورت ثابت نصب کرده و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهارچوب مطمئن شوید و سپس اقدام به سوراخ کردن دیوار ‌نمایید. حال مجددا از تراز بودن چارچوب اطمینان حاصل نموده و رول بولت به حفره های ایجاد شده ‌وارد کنید. توجه داشته باشید که پیش از ورود رول بولت ها توسط یک پیچگوشتی و یا یک میله و چکش رول بولت ها را تا انتها وارد سوراخ ها نموده و بعد توسط آچارهای مخصوص اقدام به محکم نمودن پیچ های رول بولت کنید. پیچ ها باید بصورت تدریجی و همزمان با یکدیگر محکم شود تا تراز درب به هم نریزد.

http://www.altindoors.ir


  • درب ضد سرقت آلتین درب ماد
  • ۰
  • ۰

خصوصیات نئوپان

خصوصیات نئوپان

نئوپان ارزان تر، متراکم تر و یکنواخت تر از چوب معمولی و تخته سه لا است و در واقع زمانی که ظاهر و استحکام اهمیت کمتری از قیمت دارد جایگزینی برای آنها محسوب می شود. البته ظاهر نئوپان درصورت استفاده از رنگ و وینرهای چوب بسیار جذاب تر می شود.

هرچند که نئوپان چگالتر از چوب معمولی است، اما ضعیف ترین و سبک ترین نوع تخته فیبر است. mdf و تخته های فشرده، تخته های فیبر با چگالی بالا نامیده می شوند که مستحکم تر و چگالتر از نئوپان هستند. درجه های مختلف نئوپان دارای چگالی های متفاوت هستند و نئوپان های با تراکم بیشتر متضمن قدرت و مقامت بیشتری نسبت به شکستن هستند. اما با تمام این تفاسیر،  نئوپان در درب ضد سرقت کاربرد ندارد. زیرا همانطور که می دانید یکی از شاخصه ای مهم و اساسی در درب ضد سرقت ، استحکام آن است، و نئوپان به دلیل مقاومت پایینی که دارد اکثرا در درب ضد سرقت استفاده نمی شود.

نقطه ضعف عمده نئوپان ( به ویژه هنگامی که با رنگ و سیلرهای دیگر پوشانده نشده باشد)، انبساط و تغییر رنگ سریع آن در برابر رطوبت است. بنابراین به ندرت از نئوپان برای ساخت درب ضد سرقت خارج از منزل و یا مکان هایی که دارای رطوبت بالا است، استفاده می شود.

از مزایای استفاده از نئوپان به جای تخته سه لا، ثبات بیشتر آن ( به جز زمانی که در مناطق مرطوب قرار بگیرد )، قیمت پایین تر نئوپان و تا حدودی استفاده راحت تر از آن است.

کاربرد نئوپان در صنایع مختلف از جمله صنعت درب

نئوپان در صنایع مختلفی کاربرد دارد. برخی از این کاربردها عبارتند از:

  • کابینت سازی
  • ساخت کمد
  • ساخت قفسه
  • ساخت انواع درب اتاق خواب، آشپزخانه و ... ( به جز درب ضد سرقت ، درب های خارج از منزل و مکان های مرطوب)
  • استفاده از نئوپان در دکوراسیون داخلی
  • کف سازی
  • و غیره.
  • http://www.altindoors.ir
درب ضد سرقت
  • درب ضد سرقت آلتین درب ماد
  • ۰
  • ۰

تفاوت انواع درب ضد سرقت

 درب ضد سرقت در بازار ایران به صورت درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترک به فروش می رسد. هر یک از این انواع درب ضد سرقت دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت آنها را متمایز می کند.

 قصد داریم در مورد تفاوت های موجود بین انواع مختلف درب ضد سرقت مطالبی را ارائه دهیم. در واقع این مقایسه ای بین انواع مختلف درب ضد سرقت است که می تواند در خرید درب ضد سرقت به شما کمک نماید تا بسته به نیاز خود مناسب ترین درب را برای منزل و یا محل کار خود خریداری نمایید.

از درب ضد سرقت ترک شروع می کنیم. انواع درب ضد سرقت ترک در کشور ترکیه ساخته و تولید می شودند و سپس به ایران ارسال می شود. از این رو قیمت درب ضد سرقت ترک در مقایسه با سایر انواع درب ضد سرقت ، بیشتر است اما با این وجود سهم خوبی را در بازار این صنعت به خود اختصاص داده اند. درب ضد سرقت ساخت کشور ترکیه دارای کیفیت بسیار بالایی است و تمام یراق آلات به کار رفته در تولید این نوع درب همگی از انواع درجه یک هستند.

نوع دیگر درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت ایرانی است که دارای کیفیتی مشابه با درب ضد سرقت ترک است اما در ایران تولید می شود. این درب ضد سرقت نسبت به انواع چینی گران قیمت تر و در مقایسه با درب ضد سرقت ترک ، از قیمت پایین تری برخوردار هستند. دلیل تشابه کیفیت درب ضد سرقت از نوع ترک و ایرانی ، یراق آلاتی است که در تولید این نوع درب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در انتها درب ضد سرقت چینی که معمولا زیاد مورد اسقبال نیستند. البته انواع با کیفیت این نوع درب ها با قیمت بالایی به فروش می رسند و بسیار پرطرفدار هستند. درب ضد سرقت چینی معمولا نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت از کیفیت پایین تر و در نتیجه قیمت کمتری نیز برخوردار هستند. 

http://altindoors.ir

درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت آلتین درب ماد
  • ۰
  • ۰
قبل از خرید درب ضد سرقت چینی باید به چند نکته توجه کرد. بعضی از این نکات عبارتند از :
1.      جنس درب ضد سرقت :
بعضی از درب های ضد سرقت چینی از جنس فولاد و بدون روکش هستند و فقط با رنگ پوشیده شده اند. اما انواعی از درب ضد سرقت هستند که بدنه اصلی آنها فولاد است ولی دارای یک لایه روکش از جنس mdf و یا hdf هستند.
2.      وزن درب ضد سرقت:
وزن در درب ضد سرقت بیانگر میزان ضخامت لایه داخلی درب است. و یک عامل مهم در میزان امنیت آن است.
3.      چگونگی شبکه بندی داخلی درب ضد سرقت
اگر درب ضد سرقت توسط میل گرد شبکه بندی شده باشد، فضای خالی میان این میل گرد ها باید با پلی اورتان پر شود. و در صورتی که این درب ها به صورت ناودانی با استفاده از فلز فرم داده شده شبکه بندی شده باشند فضای تهی باید با پشم سنگ و هانی کامب پر شود. بعضی از درب های ضد سرقت چینی نیز هستند که فاقد شبکه بندی هستند.
4.      تناسب ضخامت چهارچوب با بدنه درب ضد سرقت
ضخامت چهارچوب درب ضد سرقت باید با ضخامت بدنه آن مطابقت و تناسب داشته باشد.
5.      تعداد لولا و زبانه قفل در درب ضد سرقت چینی
باید توجه داشت که این نکته به ضخامت رویه بستگی دارد. یعنی اگر ضخامت لایه رویه کم باشد حتی اگر از دو یا سه زبانه نیز استفاده شود درب به راحتی خم شده و باز می شود.جنس آلیاژ قفل نیز بسیار در امنیت مهم است. در درب های ضد سرقت چینی لولا ها پنهان هستند و این باعث افزایش امنیت می شود. تعداد لولا ها معمولا در درب ضد سرقت چینی 4 تا است.
http://altindoors.ir

درب ضد سرقت مدل 1017
  • درب ضد سرقت آلتین درب ماد
  • ۰
  • ۰

خاصیت درب ضد سرقت چوبی

در ابتدا لازم به ذکر است که منظور از درب ضد سرقت چوبی، درب ضد سرقت با روکش از جنس چوب است. این چوب ممکن است تحت عملیات مهندسی قرار گرفته شده باشد مانند mdf,hdf و pvc، و یا چوب طبیعی درختانی چون توسکا، افرا، ملج و غیره باشد. در این مقاله ما خاصیت چوب های طبیعی استفاده شده در درب ضد سرقت را برای شما کاربران عزیز شرح می دهیم.

چوب های طبیعی دارای دو نوع سخت چوب و نرم چوب هستند. چوب های سخت دارای چگالی و وزن بیشتری هستند. بنابراین مقاومت آنها در برابر شرایط و فشار زیاد است. اما در مقابل چوب های دارای ساختار نرم، سبکتر و به طبع دارای مقاومت کمتری هستند. یکی دیگر از راه های تشخیص مقاومت چوب، رنگ آن است. به این ترتیب که چوب های با رنگ تیره دارای مقاومت بیشتری نسبت به چوب های روشن هستند.

در انتخاب درب ضد سرقت دارای روکش از جنس چوب طبیعی ( سخت چوب ها و نرم چوب ها) حتما این نکته را در نظر داشته باشید که چوب از هر نوعی که باشد در برابر رطوبت و حرارت عکس العمل نشان می دهد و دچار انبساط و انقباض می شود. بنابراین دقت داشته باشید که این نوع درب ضد سرقت را برای محل هایی که دارای شرایط مرطوب و تغییر حرارت هستند تهیه نکنید.

http://altindoors.ir

درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت آلتین درب ماد
  • ۰
  • ۰

چهارچوب انتظار در درب ضد سرقت چیست ؟

فریم انتظار

فریم و یا چهارچوب انتظار معمولا برای نصب درب های ضد سرقت چینی مورد نیاز است البته گاها بدون فریم انتظار نیز می توان به روش های دیگر اقدام به نصب درب ضد سرقت چینی کرد. فریم انتظار یک چهار چوب است که در هنگام ساخت ساختمان و قبل از مرحله سفید کاری در منطقه مورد نظر درب نصب می شود.

 در نصب این چهارچوب ها باید بسیار دقت کرد. چهارچوب انتظار باید یک سانتی متر از پشت درب ضد سرقت بزرگتر باشد. این نکته بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این باید به تنظیم و شاقول بودن چهارچوب انتظار نیز دقت کنیم. به منظور پیشگیری از روندگی فریم انتظار باید ابعاد قطری چهارچوب به درستی اندازه گیری شود و از یکسان بودن آن مطمئن شوید.

برای ممانعت از زنگ زدگی و از بین رفتن فریم انتظار باید آنرا رنگ کنیم. عمل رنگ آمیزی چهارچوب انتظار باید قبل از نصب درب ضد سرقت صورت بگیرد.

نکته مهم دیگری که باید در هنگام ساخت فریم انتظار به آن توجه کنیم بزرگتر بودن قسمت بیرونی درب ضد سرقت نسبت به  قسمت داخلی آن است. بنابراین در هنگام نصب چهارچوب از قسمت بیرونی یعنی راه پله فضایی معادل 4-5 سانتی متر را باید خالی بگذاریم و با مصالح پر نکنیم. در نهایت بعد از اتمام مرحله سفید کاری می توانیم درب ضد سرقترا در چهارچوب انتظار تعبیه شده نصب کنیم.

http://altindoors.ir

درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت آلتین درب ماد
  • ۰
  • ۰

متاسفانه، در جهان امروز، شکستن درب و ورود به داخل منازل به طور روزمره اتفاق می افتد. به همین دلیل باید بیشتر به حفظ امنیت خانه و عزیزانمان توجه کنیم. اگرچه این کار ممکن است مشکل به نظر برسد. یک راه حفظ امنیت، استفاده از درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت، دارای اجزا مختلفی نظیر قفل، چشمی، زنجیر و غیره است که نسبت به درب های معمولی از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است.

در بیشتر مواقع، افرادی که با سرقت منازلشان مواجه می شوند، با خود می گویند که ای کاش بیشتر به امنیت توجه می کردند. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم یک درب ضد سرقت تهیه کنید. به یاد داشته باشید، هنگامی که زنگ هشدار درب ضد سرقت به صدا در می آید بدین منظور است که یک نفر قصد باز کردن درب را با اعمال زور دارد. درب ضد سرقت 100% از سرقت جلوگیری نمی کند، اما شانس عدم موفقیت سرقت را تقریبا تا 80 درصد افزایش می دهد.

به علاوه، برخی از درب های ضد سرقت به نزدیک ترین اداره پلیس متصل هستند. البته معمولا از این نوع سیستم ضد سرقت در شرکت ها و فروشگاه هایی چون عتیقه فروشی ها و طلا فروشی ها استفاده می شود.

استفاده از سیستم ها و درب ضد سرقت به عنوان کاری برای جلوگیری از سرقت، صورت می گیرد. بسیاری از مردم این امر را نادیده می گیرند اما باید توجه داشت که حتی یک قسمت شیشه ای بدون محافظ در منزل می تواند، محیط مناسبی برای ورود سارق باشد. به شما توصیه می کنیم از درب های قدیمی برای منزل خود استفاده نکنید. به جای آنها با کمی هزینه بیشتر، درب ضد سرقت با کیفیت، تهیه کنید تا علاوه بر زیبایی امنیت منزل و محل کار شما را نیز تامین کند. علاوه بر این نکات درب ضد سرقت معمولا دارای خدمات پس از فروش بالایی نیز هستند. در واقع استفاده از درب ضد سرقت یک راه بسیار آسان برای حفظ امنیت است. با استفاده از درب ضد سرقت دیگر نگران محافظت از اموال خود حتی در صورت دور بودن از آنها، نخواهید بود.

http://altindoors.ir 

درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت آلتین درب ماد
  • ۰
  • ۰

سیستم ضد سرقت EAS نامرئی

یکی از انواع درب ضد سرقت که قبلا برای شما کاربران عزیز معرفی کردیم، درب ضد سرقت EAS است. سیستم های تشخیص نامرئی مرحله نهایی طراحی داخلی فروشگاه شما می باشد. این سیستم تشخیص جمع و جور است که در واقع به قاب درب متصل می شود، و نیاز به سخت افزار را از بین می برد.

درب ضد سرقت EAS نامرئی بهتر از درب ضد سرقت EAS مرئی

این درب ضد سرقت با آنتن توربو فعال بهترین راه حل برای حفظ امنیت برای راهرو های گسترده است. اینسیستم امنیتی دارای بهترین تشخیص و امنیت است اما به هیچ وجه با معماری ساختمان تداخل ندارد

استفاده از این محصول در محیط های سلف سرویس بسیار موفقیت آمیز است، و اغلب در فریم درهای اتوماتیک استفاده می شود. بهترین بودن برای معماری فروشگاه نه تنها مزیت استفاده از این درب ضد سرقت نیست- بلکه یک سیستم ضد سرقت نامرئی، با چرخ دستی های خرید آسیب نمی بیند، و محل ورود را محدود نمی کند.

این سیستم امنیتی اغلب مشکل وصل کردن تگ و برچسب به کالا را رفع می کند. این نوع سیستم ضد سرقت دارای دو نوع sky guard و floor guard است.

http://altindoors.ir

  • درب ضد سرقت آلتین درب ماد
  • ۰
  • ۰

بررسی درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی

همانطور که می دانید درب ضد سرقت در بازار به سه صورت درب ضد سرقت چینی ، ایرانی و ترک وجود دارد. درب ضد سرقت ساخت کشور چین از همه لحاظ تقریبا با دو نوع دیگر درب ضد سرقت متفاوت است. اما درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک در یک رده قرار دارند و به عنوان تنها تفاوت آنها می توان به محل مونتاژ این دو درب ضد سرقت اشاره کرد که یکی در ایران و دیگری در کشور ترکیه مونتاژ می شود. از نظر کیفیت نسبتا این دو درب ضد سرقت در یک رده قرار دارند، از این رو ما آنها را در کنار هم بررسی می کنیم.

در اکثر مواقع عمق چهارچوب درب ضد سرقت ترک به اندازه 17 سانتی متر تولید می شود و ضخامت و عرض داخلی درب ضد سرقت نیز معادل 9 سانتی متر است. البته این ابعاد بسته به نیاز مشتری در درب ضد سرقت متغیر و قابل تغییر است. جنس ورق داخلی که در ساخت و تولید درب ضد سرقت ایرانی و ترک مورد استفاده قرار می گیرد بسته به نیاز از جنس استیل یکپارچه و یا ورق های آهنی است. علاوه بر این جنس پاشنه درب در درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرت ترک به منظور جلوگیری از زنگ زدن و پوسیدگی از جنس استیل ضد زنگ است.

لنگه درب ضد سرقت بر روی چهارچوب از طریق چهار عدد لولا نصب می شود و به علاوه این نوع درب ضد سرقت دارای اکتورهایی نظیر چشمی و قفل ضد سرقت نیز است. این فاکتورها به منظور افزایش امنیت و آسایش مشتریان به درب ضد سرقت اعمال شده است. در انواع درب ضد سرقت معمولا دو نوع کلید برای باز کردن قفل وجود دارد که یکی کلید گارگری ودیگری کلید اصلی است. در هنگام خرید درب ضد سرقت ، باید کلیدهای اصلی را از فروشنده دریافت کنید.

لازم به ذکر است که قیمت درب ضد سرقت در انواع ایرانی و ترک نسبت به درب ضد سرقت چینی بیشتر است زیرا معمولا یراق آلات به کار رفته در این نوع درب ضد سرقت دارای کیفیت بالاتری هستند. 


  • درب ضد سرقت آلتین درب ماد