درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

طریقه نصب درب ضد سرقت چینی

قیل از هرچیز باید بدانیم برای نصب درب ضد سرقت چینی باید یک فریم انتظار فلزی در پایان اتمام مرحله دیوار چینی و قبل از سفید کاری در درگاهی در نصب شود قوطی مورد استفاده برای فریم انتظار دربهای ضد سرقت چینی باید 8*4 سانتی متر باشد البته در شرایطی خاص می توان از قوطی هایی با ابعاد کمتر نیز استفاده کرد توصیه می شود قبل از ساخت فریم انتطار با کارشناسان شرکتهای فروشنده مشورت شود

ابعاد فریم انتظار درب ضد سرقت چینی:

ابعاد داخل به داخل فریم انتظار بایستی یک سانتی متر بیشتر از ابعاد پشت تا پشت درب ضد سرقت باشد به عنوان مثال در صورتی که ابعاد پشت تا پشت درب ضد سرقت 210*105 سانتی متر می باشد ابعاد فریم انتظار در ضد سرقت باید 211*106 سانتی متر باشد.

توجه: ابعاد درب ضد سرقت از روبه رو(سمت بیرون واحد) بزرگتر از ابعاد پشت(سمت داخل واحد) درب ضد سرقت می باشد بنابراین فضای لازم از سمت بیرون(راه پله) برای دربهای ضد سرقت چین حداقل 5 سانتی بیشتر است.از این رو قسمت چهار سانتی متر از سمت بیرون نباید با هیچ نوع مصالحی پوشانده شود.اما از سمت داخل واحد می توان و بهتر است پوشیده شود.
نکات مهم در نصب فریم انتظار درب  ضد سرقت چینی:

1-برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی فریم انتظار دربهای ضد سرقت حتما قبل ار نصب درب ضد سرقت آن را رنگ آمیزی کنید.

2-فریم انتظار درب ضد سرقت باید به صورت کامل، شاقول و تراز در محل نصب شود. و برای اطمینان از عدم دویدگی فریم انتظار ابعاد قطری آن را با هم مقایسه کنید و از برابری آن اطمینان حاصل کنید.

3-فربم انتظار درب ضد سرقت باید به گونه ای نصب شود تا سطح بالائی پاخور فریم انتظار با سطح کف نهائی از سمت داخل و بیرون واحد کاملا هم سطح بوده و در هیچ شرایطی پایین تریا بالاتر از آن نباشد(به طور خاص هم سطحی سمت بیرون واحد از اهمیت یشتری برخوردار است)

روشهای نصب دربهای ضد سرقت چینی:

. روشهای مختلفی برای نصب درب ضد سرقت چینی وجود دارد که در ایران بیشتر با جوش درب ضد سرقت را به فریم انتظار نصب می کنند هر چند پیش بینی کارخانه های سازنده ی چینی استفاده از رول بولت است به طوری که در بسته بندی دربهای ضد سرقت چینی رول بولت ها ی لازم برای نصب وجو دارند در ایران به علت استفاده از آجر سفال برای دیوار چینی امکان استفاده از رول بولت وجود ندارد مگر شرایط آن را فراهم کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
نصب درب ضد سرقت چینی به روش جوش دادن:

پس از باز نمودن بسته بندی درب ضد سرقت و قبل از هر اقدامی بهتر است چند مرتبه اقدام به باز و بسته نمودن قفل و شب بند نموده و از عملکرد صحیح سیستم قفل درب اطمینان حاصل می کنیم. اکنون درب ضد سرقت را از سمت بیرون واحد وارد فریم انتظار نموده آن را کاملا تراز و شاقول قرار داده درب را چند مرتبه باز و بسته می نماییم تا از عملکرد مناسب درب ضد سرقت مظمئن شویم.پس از آن درب را از محل سوراخهائی که در قسمت داخلی چارچوب می باشد با چند خال جوش به صورت موقت به فریم انتظار جوش داده و پس از ریگلاژ درب و اطمینان از کارکرد صحیح درب ضد سرقت و سیستم قفل آن از همان محل های قبلی در ضد سرقت را به طور کامل به فریم انتظار جوش می دهیم.

http://altindoors.ir

6014

نظرات (۱)

  • درب ضد سرقت
  • مگه نصب درب های ضد سرقت با هم دیگه فرق میکنه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی