درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت ایرانی یا خارجی؟


درب ضد سرقت می تواند تضمینی برای امنیت خانه و محل کار شما باشد. در خرید درب ضد سرقت شاید اولین سوال هایی که به ذهن شما می رسد این باشد که درب ضد سرقت تولید شده توسط کدام کشور را خریداری کنیم تا دارای کیفیت بالایی باشد؟ در پاسخ به این سوال ابتدا باید توان مالی خود را در نظر بگیرید. زیرا قیمت درب ضد سرقت در انواع خارجی معمولا گران تر از انواع درب ضد سرقت ایرانی است. با این حال علاوه بر قیمت ، ویژگی های دیگری نیز وجود دارند که می توانند شما را در پاسخ به این سوال راهنمایی کنند.


همانطور که قبلا نیز گفته شد در ایران سه نوع درب ضد سرقت به فروش می رسند که به شرح زیر می باشند:


درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ایرانی

بنابراین شما در هنگام خرید درب ضد سرقت، سه انتخاب خواهید داشت. در این میان معمولا انواع درب ضد سرقت چینی دارای قیمت پایین و همچنین کیفیت نسبتا کمی هستند. در انتخاب بین دو نوع درب ضد سرقت ساخت کشور ترکیه و ایران ، می توان چنین اظهار داشت که درب ضد سرقت ایرانی از نظر کیفیت تقریبا هم رده درب ضد سرقت ترک می باشد البته با این وجود در طولانی مدت، انواع درب ضد سرقت تولید شده توسط ترکیه دارای کیفیت و همچپنین ماندگاری بالاتری هستند و در واقع حرف اول را می زنند.

با این تفاسیر اگر بخواهیم انواع درب ضد سرقت را در یک جدول رده بندی کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که در رده اول، درب ضد سرقت ترک قرار دارد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر ماندگاری بهترین گزینه است. دومین گروه که با اختلاف کمی از درب ضد سرقت ترک قرار دارند، تولیدات داخلی درب ضد سرقت هستند. و در انتهای جدول درب ضد سرقت چینی قرار دارد که دارای اختلاف بسیاری با دو گزینه دیگر است. بنابراین توصیه می شود که اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید، باتوجه به بودجه خود یکی از دو نوع درب ضد سرقت ایرانی و یا ترک را تهیه نمایید.

http://www.altindoors.ir

درب ضد سرقت

نظرات (۱)

  • درب ضد سرقت
  • به نظر من فقط درب ضد سرقت ترکیه ای ارزش خرید داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی