درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

سیستم درب ضد سرقت EAS

سیستم درب ضد سرقت EAS

کارشناسان درب ضد سرقت و کارشناسان امنیتی، اذعان دارند که برترین و امن ترین سیستم و درب ضد سرقت ویژه فروشگاه ها، امروزه درب ضد سرقت EAS است. EAS ترکیبی از دوربین مداربسته، سیستم های برچسب و زنگ هشدار و یک منطقه نظارت است. درب ضد سرقت EAS یک تکنولوژی است که برای شناسایی کالاهایی که از محل صندوق در فروشگاه عبور کرده اند ولی هزینه آنها پرداخت نشده است. این درب ضد سرقت به کسی که قصد خروج غیرمجاز کالا را دارند هشدار می دهد. به گزارش انجمن تولید کنندگان شناسایی خودکار، بیش از800000 سیستم EAS در سراسر جهان نصب شده است، به خصوص در عرصه خرده فروشی. سیستم های EAS برای شناسایی کالاهای مورد سرقت در هر اندازه ای کاربردی هستند. این سیستم به خرده فروش اجازه می دهد که کالاهای محبوب خود را به راحتی بر روی پیشخوان بچیند به جای اینکه آنها را از دیدها پنهان کند.

کارشناس پیشگیری از سرقت رابرت ال دیلوناردو، می گوید فن آوری های جدید EAS در حال تولید هستند- و هدف آنها نه تنها به منظور کاهش دزدی از مغازه - بلکه برای کمک به افزایش فروش، کاهش هزینه های مربوطه، سرعت موجودی و بهبود تدارکات انبار است.

در هر سیستم EAS ، یک برچسب EAS است به یک کالا وصل شده است. برای خروج کالا از دستگاه باید تگ غیر فعال شود و یا از کالا جدا شود تا بتوان آن را از EAS عبور داد بدون اینکه آلارم هشدار به صدا دربیاید. برچسب ها نوع هستند، یا یک بار مصرف (معمولا کاغذی) هستند و برای غیر فعال کردن آنها از یک اسکنر دستی استفاده می شود، و یا قابل استفاده مجدد هستند، که در این مورد باید برچسب را قبل از خروج از مغازه با دستگاه مخصوص جدا کرد. اگر برچسب توسط فروشنده جدا و یا غیر فعال نشود، هنگام عبور از منطقه درب ضد سرقت، آلارم به صدا در می آید.

http://www.altindoors.ir

6015

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی