درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

نکاتی را که برای خرید درب ضد سرقت چینی باید در نظر گرفت؟

در کشور چین درب هایی با ظاهر مشابه درب های ساخت کشورهای ترکیه و ایتالیا نیز تولید می شود اما درب ضد سرقتی  که مد نظر ما است آن دسته از درب های ضد سرقتی می باشند که در بازار ایران وجود دارد که این درب ها خود به دوسته تقسیم می شوند:

 الف) درب های ضد سرقت فلزی با رنگ کوره ای (security steel doors )
ب) درب های ضد سرقت روکش ام دی اف یا اچ دی اف (security mdf doors ; security wood doors )

در نوشتارهای 1و2 فاکتورهای موثر در انتخاب درب ضد سرقت چینی سری الف بررسی شد.اکنون به طور خلاصه ساختار درب های ضد سرقت چینی سری الف و ب را مورد بررسی مرور می کنیم و در ادامه فاکتور های موثر در انتخاب درب ضد سرقت چینی سری ب را بررسی خواهیم کرد.
 سری الف)دربهای ضد سرقت روکش فلزی:

روکش دربهای ضد سرقت فلزی ورق فولادی نورد شده و دارای رنگ کوره با طرح چوب می­باشد. جنس چارچوب درب ضد سرقت نیز از ورق فولادی نورد شده می­باشد. پرکننده میانی دربهای ضد سرقت چینی از نوع Honey Comb Paper یا پشم سنگ می باشد.

بررسی ضخامت ورق ام دی اف(MDF) فقط از نظر دکوراتیو می باشد زیرا تاثیرچندانی در ضریب امنیت درب ضد سرقت نخواهد داشت.

ورق های ام دی اف(MDF) صرف نظر از بحث کنونی در ضخامت های 3و6و8و10 و12و... ارائه می شود که در دربهای ضد سرقت چینی با روکش ام دی اف(MDF) بیشتر از ام دی اف های 6و8و10 میل و در اغلب اوقات از ام دی اف 6و8 میل برای دربهای چینی موجود در بازار ایران استفاده می شود.

اما اکنون این سوال مطرح است که تفاوت ظاهری ایجاد شده در صورت استفاده از ام دی اف با ضخامت بیشتر در چیست؟

هرچه ضخامت ام دی اف(MDF) بالاتر باشد امکان ایجاد شیارهایی با عمق بیشتر توسط دستگاه CNC وجود دارد و میزان عمق شیارها تاثیر زیادی در زیبایی درب ضد سرقت خواهد داشت.البته توجه کنید میزان عمق شیار باید متناسب با طرح درب انتخاب شود. و در اکثر اوقات شیار مطلوب تا عمق 3 میلی متر خواهد بود که در این صورت تفاوتی بین  استفاده از ام دی اف 8 ویا 10 میل  نخواهد بود چون در هر دوحالت امکان ایجاد شیار با این عمق وجود دارد.

به طور خلاصه ضخامت 8 و 10 میل  برای ام دی اف رویه درب ضد سرقت ، مناسب ترین ضخامت خواهد بود چون ضخامت زیاد ورق ام دی اف نیز باعث بالا رفتن وزن لنگه درب  ضد سرقت خواهد شد که با توجه به ساختار لولای درب های ضد سرقت چینی وزن زیاد لنگه درب ،باعث افتادگی لنگه درب ضد سرقت و به تبع آن مشکلاتی در باز و بسته شدن درب به وجود خواهد آورد.

واما در مورد فاکتور دومی که در مورد دربهای ضد سرقت با رویه ام دی اف بهتر است به آن دقت کنیم این است که دور تا دور لنگه درب(کلاف درب) از جنس استیل باشد.

http://altindoors.ir

درب ضد سرقت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی