درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

ابعاد درب ضد سرقت چینی و امکان نصب آن در چهارچوب های قدیمی

درب ضد سرقت چینی یکی از انواع درب ضد سرقت است که در بازار ایران به فروش می رسد. این نوع درب ضد سرقت با ابعاد متفاوتی عرضه می شود اما اندازه استاندارد آنها معادل 210*105 سانتی متر است.

در بسیاری از مواقع افراد تمایل به تعویض درب و جایگزین کردن آن با درب ضد سرقت دارند اما ترجیح می دهند درب ضد سرقت را در چهارچوب قدیمی و بدون تخریب نصب کنند. انجام این کار امکان پذیر است اما نیازمند شرایط خاصی است.

درب ضد سرقت چینی برای نصب نیازمند چهارچوبی بزرگتر از ابعاد درب است. میزان تفاوت اندازه درب ضد سرقت چینی با چهارچوب آن حداقل 0.5 و حداکثر 1 سانتی متر است. اگر چهارچوب درب قدیمی دارای این ابعاد باشد برای نصب درب ضد سرقت کاملا ایده آل است. اما اگر این میزان تفاوت بیشتر باشد می توان فضای اضافی را با جوش دادن ورقه های فلزی پر کرد و سپس درب ضد سرقت را در آن بدون کمترین تخریب روی آن نصب کرد.

حال اگر ابعاد چهارچوب موجود از درب ضد سرقت کوچکتر باشد دو امکان وجود خواهد داشت. ابتدا اگر چهارچوب از درب ضد سرقت کوچکتر باشد و این میزان تفاوت کمتر از 3 سانتی متر باشد می توان قسمت برجسته داخل چهارچوب را با سنگ فرز برش داد و با کمترین تخریب فضای لازم برای نصب درب ضد سرقت را فراهم کرد. همچنین برای بهبود زیبایی می توان چهارچوب را با ام دی اف و یا رنگ مناسب پوشاند.

در حالت دوم اگر اندازه چهارچوب خیلی کوچکتر از درب ضد سرقت باشد. میتوان چهارچوب را به طور کامل از دیوار خارج کرد و فضای مورد نیاز درب را تامین و درب ضد سرقت را در دیوار و بدون چهارچوب نصب کنیم بدون اینکه به دیوار آسیب برسانیم. اما لازم به ذکر است حتی اگر با خارج کردن چهارچوب نیز فضای کافی برای نصب درب ضد سرقت فراهم نشود، ضروری است برای نصب درب ضد سرقت دیوار را تخریب کنیم.

http://www.altindoors.ir

درب ضد سرقت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی