درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

تمیز کردن درب ضد سرقت


برای تمیز کردن انواع درب ها از جمله درب ضد سرقت ( درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی ) با روکش چوبی، می توانیم از یک پارچه نرم و تمیز استفاده کنیم. برای لکه های شدیدی که در سطح درب وجود دارد باید شوینده های خنثی و یا تمیزکننده های مخصوص به کار ببریم و سپس درب ضد سرقت را خشک کنیم.در درب هایی که از رزین و یا فلز ساخته شده اند معمولا برای از بین بردن خش ها از یک پارچه نرم و مقداری خمیر دندان استفاده می کنند. اگر روکش در درب ضد سرقت از جنس چوب و یا ورق رنگ شده است بهتر است به صورت دوره ای آنها را براق کننده زد تا براقی رنگ خود را حفظ کنند. درب های رزینی یا شیشه ای نیازی به واکس زدن ندارند.


درب هایی که دارای روکش فلزی و یا پلاستیکی هستند باید در مقابل خراشیده شدن محافظت شوند. این عملکردها به منظور افزایش عمر درب ضد سرقت است.


امروزه، بسیاری از خانواده ها در منزل خود از درب ضد سرقت استفاده می کنند، که زمان نصب آنها متفاوت است. زمانی که وارد منزل می شوید، درب ضد سرقت را محکم نبندید، برای استفاده از کلید به زور متوسل نشوید، درب ضد سرقت باید هر سال بررسی شود. پین های مختلف درب ضد سرقت ، ممکن است بعد از چند سال استفاده زنگ بزنند، برای تعمیر آن ها، روغن گزینه مناسبی است.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی