درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت

از درهای داخلی که بگذریم در ورودی ساختمان اهمیت چندین برابری دارد و انتخاب درهای ایمن و مناسب آسایش و امنیت شما را فراهم می کند. این روزها درب ضد سرقت می توانند تمام ویژگی هایی که شما برای انتخاب یک در مناسب مد نطر دارید، فراهم آورند و از طرفی خیال شما را از بابت ایمنی منزلتان آسوده کنند و نکته جالب اینکه علاوه بر ویژگی ضد سرقت بودن ایندرها قابلیت های ضدحریقی ضدرطوبتی و عایقی صدا بودن را هم در خود جای می دهند که البته این موارد می توانند به سفارش شما کم یا زیاد شوند و خودتان انتخاب می کنید که دری که انتخاب می کنید، کدام یک از این مزایا را داشته باشد و قطعا هر چه ویژگی های بیشتری داشته باشد قیمت آن هم بالاتر می رود.

بهترین تعریف برای درب های ضدسرقت این است که سارقان نتوانند از هیچ طریقی این در را باز کرده و وارد ساختمان شوند و یعنی نه تنها نتوانند قفل را دستکاری یا خراب کنند، بلکه بدنهدرهم باید غیر قابل نفوذ و تخریب باشد؛ بنابراین یکی از ویژگی این در ها استحکام بالای آن است.

درب ضد سرقت علاوه بر اینکه باید مانع ورود سارقان باشد، باید طوری تنظیم و طراحی شود تا در صورت بروز حوادث ناگهانی همچون آتش سوزی و زلزله مانع ورود نیروهای امدادی یا خروج اضطراری افراد داخل ساختمان نشود.

درب ضدسرقت براساس استانداردهای محیطی عایق مناسبی برای صدا، سرما، گرما، باد و رطوبت است. در های ضدسرقت غیرقابل اهرم کردن هستند، این درها دو کلید هنگام ساخت و ۵ کلید کامپیوتری برای استفاده شما دارند. لولاهای درب ضدسرقت مخفی است و قفل آن دارای ۱۳ زبانه به اضافه شب بند است که در سه جهت همچون گاوصندوق عمل می کند. درب ضدسرقت اسکلت فلزی قوی ای دارند که شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت یک میلیمتر با رنگ و طرح چوب طبیعی است که البته ورقه های ام دی اف هم برای طبیعی بودن آنها مورد استفاده قرار می گیرد. یک لایه میانی از جنس پلی یورتان دارد که این لایه ضد مته و ضد برش هم است.

چارچوب این درها پیش ساخته است و از ورقی به ضخامت یک و نیم میلیمتر است و آستانه آن هم استیل ضدزنگ است و دارای زه لاستیکی دور تا دور در است، تا از اتلاف انرژی و ورود گرد و غبار جلوگیری کند.

باید حواستان باشد که تمامی قفل ها و یراق آلات مورد استفاده برای این در ها درجه یک باشد، تا نیاز به تعمیرات آتی نداشته باشید. درضمن یکی از دلایل سنگین بودن درب ضدسرقت این است که سارقان نتوانند، به راحتی این در ها را از لولا خارج کرد و دریاورند.


altindoors.ir



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی