درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت چه مزایایی دارد

براساس استانداردهای یاد شده این نوع از در ها عایق صدا و حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد، مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر است که هر مشتری را قانع می کند تا یکی از آنها را بخرد. این در ها در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه بر این که منزل شما را از ورود سارقان محافظت می کنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن، ضدحریق هم هستند. علاوه بر این، با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی این در شبکه ای مستحکم با مقاومتی فولادی ایجاد می شود که آنها را ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت می کند.

ایرانی یا خارجی کدام مقاوم تر است؟

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که بسادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.

به طور کلی بازار داخلی کشورمان هم اکنون شاهد حضور درب ضد سرقت ترکیه و چین در کنار تولیدات داخل کشورمان است.بنابراین فقط سه گزینه مقابل خریداران قرار دارد. اگرچه مدتی است سخن از تولیدات ایتالیا و آلمان نیز به میان آمده اما تردید نداشته باشید که هزینه واردات این گونه در ها از دو کشور یاد شده سرسام آور است. لذا احتمال این که این در ها تحت لیسانس در کشوری دیگر تولید شده و به نام آلمان یا ایتالیا فروخته می شود، زیاد است. بنابراین بهتر است به همان سه گزینه یاد شده فکر کنیم. این در حالی است که کارشناسان بازار در های ضد سرقت می گویند: اگر بخواهیم درباره کیفیت درب ضد سرقت موجود در بازار واقع بین باشیم هم اکنون در های ایرانی هم ردیف در های تولید شده ترکیه هستند. هر چند میزان محبوبیت تولیدات ترکیه در بازار ایران بالاتر از محصولات داخلی است و چینی ها هم با اختلاف بسیار در انتهای جدول تقاضای خریداران قرار گرفته اند، اما به قول معروف هنوز هم مرغ همسایه غاز است.

به کیفیت قفل بیشتر توجه کنید

بسیاری از متقاضیان خرید در های ضد سرقت آنقدر به فکر محکم بودن بدنه در ضد سرقت یا زیبایی ظاهرش هستند که از کیفیت قفل آن غافل می شوند. حال آن که حتی اگر کل در مورد نظر را با فولاد نفوذناپذیر بسازیم، اما قفلی نامتناسب برای آن انتخاب کنیم درست مثل این است که برای محافظت از حریم خصوصی منزلمان هیچ کاری انجام نداده و فقط به حساب بانکی خودمان خیانت کرده باشیم. پس به یاد داشته باشید همان طور که به فکر زیبایی و استحکام در مورد نظر هستید قبلا از استحکام و قابل اعتمادبودن قفل نصب شده روی آن مطمئن شده باشید؛ چون به عقیده کارشناسان قفل در ضد سرقت را می توان پاشنه آشیل آن دانست و باید بیشتر از دیگر اجزا به کیفیت مواد سازنده این بخش از در ضد سرقت توجه کرد.

درب ضد سرقت چند؟

همان طور که قبلا نیز اشاره شد هم اکنون بازار ایران با سه نوع درب ضد سرقت آشنا شده است که تولیدات وطنی، چینی و ترک هستند، اما بدون درنظر گرفتن تقاضای متفاوتی که در انواع مختلف درب ضد سرقت از سوی متقاضیان ایرانی وجود دارد بد نیست بدانیم محدوده قیمتی در های ضدسرقت با توجه به مواد اولیه و البته طراحی و کشور سازنده در بازار کشورمان این گونه است که درب ضد سرقت تولید شده چین از حدود ۵۵۰ هزار تومان شروع می شوند در حالی که تولیدات وطنی خودمان از ۹۵۰ هزار تومان به بالا عرضه می شوند، اما محصولات کشور ترکیه از پایه قیمتی یک میلیون و پانصد هزارتومان مقابل مشتری خودنمایی می کنند. لازم به یادآوری است که بازه قیمتی درب ضد سرقت از اعداد یاد شده حداکثر تا سه میلیون و دویست هزار تومان بسته به طراحی، ابزار و یراقی که در آن استفاده شده است، برای مشتری آب می خورد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی