درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت آلتین درب ماد

درب ضد سرقت ترکیه ای

شرکت آلتین درب ماد تولید کننده درب های ضد سرقت،ضد حریق و پرسی ترکیه مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه تولید درب های ایمنی و با کیفیت محصولات جدید خود را با علامت تجاری آلتین دٌر عرضه نماید

  • ۰
  • ۰

قیمت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت در انواع چینی، ترک و ایرانی در بازار ایران عرضه می شود. هر کدام از انواع درب ضد سرقت از نظر هزینه با سایرین متفاوت است. این تفاوت قیمت غالبا به دلیل جنس درب ضد سرقت، کشور سازنده آن، اجزا درب ضد سرقت و کیفیت موادی که در آن به کار رفته است، به وجود می آید.

در میان انواع مختلف درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترک که ساخت کشور ترکیه هستند دارای قیمت های بالاتری نسبت به درب های دیگر هستند. این نوع درب ضد سرقت دارای کیفیت بسیار بالایی است و از استحکام و مقاومت فوق العاده ای برخوردار است. درب ضد سرقت ترک با وجود قیمت بالایی که دارد در بازار طرفداران زیادی دارد. زیرا در قبال هزینه بالا، کیفیت عالی ارائه می دهد و این یکی از مزیت های درب ضد سرقت محسوب می شود.

در مقابل درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت چینی قرار دارد که دارای قیمت بسیار پایینی است. درب های ضد سرقت ساخت کشور چین غالبا از نظر کیفیت نسبت به درب های ضد سرقت ترک ضعیف تر هستند به مین دلیل نیز قیمت آنها بسیار پایین تر است. البته برخی از انواع درب ضد سرقت چینی نیز در بازار وجود دارند که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و قیمت آنها نیز از خیلی از درب های ضد سرقت موجود در بازار گران تر است. اما با این وجود تعداد کمی از افرد تمایل به خرید درب ضد سرقت چینی دارند. حدود قیمت درب ضد سرقت چینی در بازار ایران بین 400,000 تا 4,500,000 تومان است.

در نهایت درب های ضد سرقت ایرانی هستند که مونتاژ انواع ترک این درب ها هستند. درب ضد سرقت ایرانی از نظر کیفیت و جنس کاملا مشابه درب ضد سرقت ترک است اما قیمت آنها از انواع ترکیه ای درب ضد سرقت بسیار ارزان تر است. به همین دلیل است که سهم وسیعی از بازار این صنعت به درب ضد سرقت ایرانی اختصاص پیدا کرده است. معمولا مواد سازنده درب ضد سرقت ایرانی از کشور ترکیه وارد ایران می شود. قیمت پایین درب ضد سرقت ایرانی و کیفیت بالای آن نقطه متمایز آن با سایر انواع درب ضد سرقتاست.

http://www.altindoors.ir

درب ضد سرقت مدل 1003

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی